شهاب سیکلت حامی برگزاری مسابقات فوتسال در ولایت بادغیس

مسابقات جام حذفی فوتسال با تمویل شرکت صنعتی شهاب سیکلت، تحت عنوان جام ” شهاب سیکلت ” در ولایت بادغیس برگزار شد.

هدف از برگزاری این مسابقات، رشد فوتسال این ولایت و اتحاد و هم‌بستگی فوتسالیستان بادغیس خوانده شده است. این مسابقات زیر نظر فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال بادغیس بین هشت تیم به گونه‌ی تک حذفی و به مدت سه روز برگزار شد.در روز نخست این دیدارها تیم‌های اتفاق، تک ستاره، برادران و کوهستان با برتری در مقابل رقبا، توانستند جواز حضور در مرحله‌ی نیمه نهایی مسابقات جام فوتسال شهاب سیکلت را به دست بیاورند.

روز دوم و در ادامه‌ی این رقابت‌ها تیم های برادران و تک ستاره با شکست حریفان شان وارد فینال شدند. فینالی که در نهایت روز سوم و با حضور پرشور هواداران در ورزشگاه، با برتری ۱۱- ۸ تیم تک ستاره انجامید و این تیم توانست نخستین قهرمان جام ” شهاب سیکلت ” در ولایت بادغیس لقب بگیرد.

در این تورنمنت سه روزه حمید سعیدی بازیکن تیم فوتسال برادران با زدن یازده گل، لقب آقای گلی این رقابت‌ها از آن خودش کرد. لقب بهترین بازیکن این تورنمنت هم به سمیع “صمیم” از تیم فوتسال تک ستاره رسید.

بهترین دروازبان باسط “نبیل” از تیم فوتسال تک ستاره شد و عنوان پدیده‌ی جام نیز به صبغت الله “سدید” دیگر بازیکن تیم فوتسال تک ستاره رسید. همچنان کاپ اخلاق این رقابت‌ها نیز به تیم فوتبال اتفاق داده شد.

در اخیر جوایزی که از سوی شرکت صنعتی شهاب سیکلت برای برترین‌های تورنمنت در نظر گرفته شده بود اهدا، و پس از بالابردن کاپ قهرمانی توسط تیم تک ستاره، هواداران و بازیکنان این تیم به جاده های ولایت بادغیس حجوم آورده و خوشحالی شان را با مردم تقسیم کردند.

این دیدار ها در حالی برگزار شد که شرکت صنعتی شهاب سیکلت قبل از این نیز مسابقات جام سبز ولایت هرات را  حمایت مالی کرده بود.